نیکانیکا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

گل همیشه بهارم

روزشمار

1392/3/28 20:43
نویسنده : مامان
232 بازدید
اشتراک گذاری

بابا جون امروز ساعت 5:30 به وقت عراق پرواز داشت ( البته باید دیروز میومد مثل اینکه بلیطش جور نشد ) برسه تهران یه سری کار داره تا انجامش بده و بیاد فکر کنم فردا ظهر دیگه خونه باشه . دلم براش خیلی تنگ شده . چند روزیه که هی بهت میگم بابا جون داره میاد ، تو هم با چشمای قشنگت بهم زول میزنی انگار واقعاً درک میکنی که چی میگم و تو هم دلت میخواد که بابا رو ببینی . خلاصه فردا بابا جون میداد .  پیشاپیش چشمات روشن

موفقیت این چند روزت خیلی بزرگه چون یه جورایی من رو هم راحت کردی . موقع خوردن میوه هایی که هسته دارن مثل گیلاس و زردآلو ، هستشون رو در میاری و هر جا که باشی خودت رو به من میرسونی و میدیش به من . ماشاالله به تو دختر خوب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)