نیکانیکا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

گل همیشه بهارم

ویروس سرماخوردگی

1392/6/12 12:13
نویسنده : مامان
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته مامان

یه ویروس مزاحم رفته تو تنت و سرما خوردی این ویروس رو هم راستین با خودش آورده و همه رو مریض کرده . مامان و تو و خاله ها . بردمت دکتر کلی بهت دارو داده که اصلاً از خوردنشون خوشت نمی یاد خدا رو شکر بهتر شدی . موقع رفتن دکتر، بهت گفتم که میریم دکتر تا معاینت کنه و خوب بشی از همون جا نق زدن رو شروع کردی و میگفتی نه نه . چقدر تو می فهمی دخترم . وقتی هم رفتیم تا دکتر رو دیدی کلی گریه کردی مامانی تا من هستم از هیچ چیز و هیچ کس نترس مامان هیچ وقت تنهات نمی ذاره .

این چند شبه خیلی بد خوابیدی تو طول روز هم هیچ چیزی نمیخوری و فقط میگی " جی جی " یا به زبون خودت " دی دی "

دیشب یه شیئ تزئینی که روی میز تلویزیون خونه عزیز مرجان هست تو هم برداشته بودی تا باهاش بازی کنی دور از چشم همه . رفت توی پات ، نوک تیزش هم شکست خیلی گریه کردی کلی از پات خون رفت مامان هم خیلی باهات گریه کردم الان هم نمی تونی پای راستت رو درست بذاری پایین و روی پاشنه پات راه میری . دیشب وقتی با بابا صحبت میکردم تو خواب بودی طبق معمول وقتی دیدت از طرز خوابیدنت خندش گرفت چون واقعاً هم خنده دار خودت رو ولو میکنی رو تشک . بهش گفتم چی سر پات اومده کلی نگران شد و سفارش کرد بیشتر مواظبت باشم .

الان هم دیدی نشستم پشت کامپیوتر همش داری صدام میکنی که مامان بیا پیشم بشین . تو یه لحظه هم احساس کنی حواسم بیشتر از تو به چیز دیگه یی هست صدام میکنی به نشانه اعتراض

مامان فدای دختر نازش بشه که خیلی توپولیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)