نیکانیکا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

گل همیشه بهارم

خواننده کوچولو

1392/7/16 20:51
نویسنده : مامان
184 بازدید
اشتراک گذاری

شعرهایی که برات خوندم و تو دوستشون داری رو زیر لب زمزمه میکنی و این من رو غرق لذت میکنه . از لابه لای زمزمه هات وقتی دقت میکنم میتونم کلمات آشنایی که در شعرهای تکرار شده رو بشنوم مثلاً میگی شادی شادی ( شادی شادی شادی رو لب خنده میاره       بازی بازی بازی چقدره مزه داره )

پاشو پاشو خورشید رو نگاه کن ( پاشو پاشو خورشید رو نگاه کن  پاشو پاشو آفتاب رو صدا کن )

عروسک من ( عروسک من  قرمز پوشیده   تو رختخواب مخمل آبی خوابیده )

همه این شعرها رو حفظی و میتونی جاهای خالی رو برام پر کنی .

از خیلی زودترها شاید از 14 ماهگی متوجه شدم جاهای خالی رو پر میکنی و از 20 ماهگی شروع کردی به خوندن شعرها .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)