نیکانیکا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

گل همیشه بهارم

نیکا و آرایش

1393/5/2 14:40
نویسنده : مامان
305 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها همش موقع بیرون رفتن بدو بدو میری مداد رنگی هات رو بر میداری و میری توی خونت ( پشت مبل یه فضای خالی هست که شما بیشتر وقتت رو اونجا سپری میکنی ) مداد ها رو میکشی به سر و صورتت میگم چکار میکنی نیکا ؟!    میگی : دارم آرایش میکنم تعجب     میای میگی : مامان ببین چقدر خوشگل شدم ؟ ، تازه خدا اون لحظه رو نیاره که موقع لباس پوشوندن دستم به صورتت بخوره  داد و بیداد راه میندازی که آرایشم پاک شد .

همش هم به من میگی مامان برو آرایش کن بیریم بیرون . و اون لحظه یی که زمین و زمان و ساعت ها و دقایق بر وفق مرداد من باشن و من حوصله آرایش داشته باشم اونم در حد یه خط چشم دیگه تو نگاهت رو از صورت من بر نمیداری . البته خیلی کوچیک هم بودی به آرایش علاقه نشون میدادی روی صورت دیگران اما الان دیگه خیلی بیشتر علاقه داری . هر کسی رو مشغول آرایش میبینی اصرار میکنی که تو براش آرایش کنی . یادمه وقتی توی شکمم هم بودی من آرایش نمیکردم بخاطر تو اما نمیدونم چرا این از آب دراومدیخندونک

ازت غافل بشم حتماً یه کاری دست خودت یا ما میدی . چند روز پیش سرم به کاری مشغول بود و به خودم اومدم دیدم  خبری از صدا کردنات نیست که بیا پیش من و بیا با من بازی کن و ... دنبالت گشتم توی خونت بودی قیچی به دست و موهای سرت هم کف دستت رو به من کردی گفتی دیدی چقدر خوشگل شدم رفتم آرایشگاه موهام رو کوتاه کردم . ( دختر گلم من منتظر این کارت بودم و خیلی تعجب نکردم . یادم اون لحظه یی که بهت گفتم نیکا دفعه بعد که موهات رو بکشی با قیچی موهات رو میبرم تا کچل بشی با تعجب نگام کردی انگار داشتی فکر میکردی و برای اینکه روی حرفم واستم دفعه ی بعد یکم از موهات رو با قیچی بریدم خودم میدونستم این کارم و حرفم از ابتدا غلط بود و میدونستم نتیجش این میشه )

 

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زهرا
3 مرداد 93 1:16
مامانی نیکا اکثر دختر بچه های امروزی به آرایش کردن علاقه نشون میدن حتی بچه های فامیل ما با خانم های آرایش کرده بیشتر ارتباط برقرار میکنند مامانی خوشحالم که وب من سر زدی لطفا لینکم کنید
شهرزاد
4 مرداد 93 0:54
ای نیکای شیطون بلا. منم وقتی بچه بودم علاقه ی زیادی به این کار داشتم البته نه رو سر خودم موهای داداشم و کوتاه میکردم