نیکانیکا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

گل همیشه بهارم

بازم عزیز دلی والا

1393/9/5 22:03
نویسنده : مامان
292 بازدید
اشتراک گذاری

نیکا : مامان چرا بابا از اون کفش ها که جلوش کنترل داره نمیخره !

من : کنترل ؟!؟!

نیکا : از اون کفشا که جلوش مثل کنترل درازه دیگههه

من : بعد کلی خنده ، بابا از اون کفشا خوشش نمیاد

نیکا تا مدتها به کفشای آقایون نگاه میکرد تا کفش کنترلی پیدا کنه

من : خوب حالا تو پای کی دیدی از این کفشا ؟

نیکا : " عزیز دلی والا "  از این کفشا داشت .

 

با نیکا مشغول شناسایی جهات بودیم . با مفهوم جلو و پشت و راست و چپ و ... مدتهاست آشناست بهش گفتم رو به رو یعنی همون جلو و بهش گفتم رو به روت چی میبینی ؟ همین طور کنار و پهلو ... تا رسیدم به پشت سر گفتم خوب پشت ساختمونمون کجاست ؟ با دست نشون داد . گفتم بیا از پنجره نگاه کنیم چی میبینیم ؟ گفت : خونه عزیز دلی والا دیگه ! خونشون پشت خونه ی ماست !!!

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)