نیکانیکا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

گل همیشه بهارم

یه اتفاق بد

1392/3/26 14:40
نویسنده : مامان
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیکای مامان . دیروز خیلی ترسوندیم . در این رابطه زیاد وارد جزئیات نمیشم  چون دوست ندارم به طور کامل برام یادآوری بشه

دیروز خونه بابا بزرگ ( نوده ) بودیم ، با توجه به مراقبت های همیشگی من و بقیه ، سر یه لحظه غفلت مایع ظرفشویی خوردی .  اومدیم دیدیم همش رو ریختی رو زمین و اومدی بیرون و عق میزنی . مامان هم که اصلاً این جور مواقع نمی تونم خودم رو کنترل کنم . خیلی داد و بیداد کردم خدا رو شکر نخورده بودی فقط چشیده بودی چون اگه خورده بودی خیلی بد میشد حالت . خاله دست و روت و دهنت رو شست تو هم یکم گریه کردی و ساکت شدی . اما مامان تا ساغت ها گریه میکردم و به خودم میگفتم چرا ازت غافل شدم و به خودم قول دادم از این به بعد واسه چند لحظه هم شده تنهات نمیذارم .

ببخشید دخترم ، بهتر از جانم ، زندگی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)