نیکانیکا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

گل همیشه بهارم

انتظار

1392/3/26 15:00
نویسنده : مامان
329 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره اومدن بابا جون نزدیک شد . فردا پرواز داره و میاد پیش ما . درست که ما همش از طریق اینترنت می بینیمش اما مامان دلم واسه در کنارش بودن لک زده و مطمئنم تو هم دلت براش تنگ شده . شاید کوچیک هستی و خیلی نبودش رو درک نمیکنی اما هر وقتی میایم اینجا و تو کامپیوتر عمه رو می بینی میگی " بابا " و هر وقت حرف میزنیم باهاش کلی ذوق میکنی . نیکایی تو همش دیشب توی خواب بابا رو صدا میکردی ( میدونم بهش بگم کلی ذوق میکنه ) نمی دونم خواب بابا حامد رو میدیدی یا اینکه بابا بزرگ هات رو منظورت بود آخه تو به اونها هم بابا میگی . خلاصه با صدای تو دیشب از خواب بیدار شدم و کلی نازت کردم دخترم .

این مدت ها همش اصرار داری آب بازی کنی دیروز که بردمت حموم رنگ و قلمو برات آوردم تا یکم مثلاً رو در و دیوار حموم نقاشی کنی . راستی فعل خوابیده هم به واژگانت اضافه شده . و جمله بابا خوابیده هم تکرار میکنی .  الان هم که دارم برات مینویسم تو خوابی و قبل از خواب هم چون عمت خواب بود چند بار جمله " عمه خوابیده" رو تکرار کردی و بعد خوابیدی .

مطمئنم بابا بیاد در کنارش خاطرات خوبی خواهیم داشت مامان بازم برات مینویسم دوستت دارم نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)