نیکانیکا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

گل همیشه بهارم

در کنار هم بازی ها

1392/5/21 16:08
نویسنده : مامان
211 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه دوست دارم دور و برمون پر باشه از بچه های کوچیک که نیکا بتونه در کنارشون بازی کنه . هرچند الان نیکا در سنی هست که همکاری و بازی مشترک رو بلد نیست ، در کنار بقیه ولی با خودش بازی میکنه . من هم همیشه از هر فرصتی برای بازی دخترکم استفاده میکنم . امروز با نیکا رفتیم تو حیاط تا بازی کنیم . دخترکم تمام بازی ها و اسباب بازی هایی که توی اتاق داره رو در فضای باز بیشتر ازشون لذت میبره منم یه زیر انداز پهن کردم و بردمش توی حیاط خونه عزیز مرجان . دیدم از توی کوچه صدای بچه ها میاد . همسایه های عزیز اینا بودن اونا می شناختنشون ، صداشون کردم اومدن توی حیاط با تو سرگرم فوتبال و بقیه بازی ها شدن اما بازی مشترکت بیشتر از 5 دقیقه طول نکشید و به تنهایی مشغول بازی شدی اونها هم برای خودشون بازی کردن اما از اینکه دور و برت شلوغ بود خیلی لذت میبردی و منم خوشحال شدم یه 2 ساعتی رو به این طریق گذروندی .

مامان فدای دختر زیبام بشم. دوست دارم خیلی زیاد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)