نیکانیکا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

گل همیشه بهارم

یه روز بدون پوشک

1392/9/4 23:24
نویسنده : مامان
166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی . تلاش برای ترک پوشک شروع شده و روز اول رو خیلی خوب سپری کردیم . از صبح بدون پوشک موندی البته وقتی بعدازظهر خوابیدی بودی و الانم که خوابیدی مامان پوشک گرفتمت . لحظه به لحظه چشمم بهت بود که به موقع ببرمت دستشویی همش هم موفق شدم . البته این موفقیت بزرگ فقط با دختر بچه یی مثل تو به راحتی به دست میاد . دو باری خودت خبر دارم کردی گفتی مامان جیش دارم بقیه رو با کمک من جیشت رو نگه داشتی تا برسی به توالت . خلاصه خیلی خیلی خوشحالم . هرچند ممکنه یه مدتی هم به این منوال بگذره ( شلوارت رو خیس کنی :)) ) اما نتیجش خیلی شیرینه عزیزم . بهت تبریک میگم داری وارد مرحله جدیدی از زندگیت میشی انشاالله تا یکی دو ماه بعد باید از شیر هم بگیرمت . برات آرزو میکنم خیلی اذیت نشی و به راحتی با ترک عادت هات کنار بیای .

دوستت دارم زندگی مامان و بابا

 

سن نیکا در این روز : 22 ماه و 7 روز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)