نیکانیکا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

گل همیشه بهارم

روزشمار

1392/9/1 11:27
نویسنده : مامان
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر زیبای من .

روزها یکی پس از دیگری میان و میرن . مدتیه خودم و تو رو سپردم به دست زمان . یه جورایی بدون برنامه ریزی روزگارمون میگذره و تو هم هی بزرگتر میشی . با اینکه همش پیشتم و کم پیش میاد یکی دو ساعت تنهات بذارم و برم دنبال کارام ، با این حال بازم دلم برات تنگ میشه . بهت میگم نیکا بیا مامان رو سفت بقل کن دلم برات تنگ شده . بدو بدو میای و سرت رو میذاری روی شونم و خودت رو شیت میکنی . عاشششششششششششششق با تو بودنم عزیزم .

این روزا بسیار سوال میکنی . هر صدا یی میشنوی در موردش سوال میپرسی . وقتی مامان دارم با کسی حرف میزنم ازم میپرسی مامان چی میگی ؟ ( باید برای تو هم توضیح بدم تا قانع بشی ) . خیلی بامزه شده رفتارت و کارات .

یه چند روزیه تقریباً آداب رفتن به دستشویی رو یاد گرفتی ( البته هنوز از پوشک نگرفتمت انگار هنوز کامل آمادگیش رو نداری ) وقتی پی پی میکنی با مامان میای دستشویی و دمپاییت رو پات میکنی و به مامان اجازه میدی بشورمت . خدایا نیکای من کی میگه مامان جیش دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)