نیکانیکا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

گل همیشه بهارم

برای اولین بار که توت خوردی

1392/3/17 12:12
نویسنده : مامان
185 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم چند دقیقه پیش صحنه جالبی ازت دیدم  . از در حیاط اومدی تو صدام کردی از پنجره نگات کردم خیلی بامزه بود تمام دست و صورتت رنگی بود با عزیز مرجان رفته بودی و توت چیده بودی . زیبا تر شده بودی ، تا من و دیدی خندیدی منم بیش از پیش عاشقت شدم . دووووووووست دارم عاشششششقتم .

عمه داره توی اتاقش درس میخونه ازت پرسیدم عمه کجاست ؟ اتاق رو نشون دادی . گفتم چکار میکنه ؟ خیلی بامزه گفتی " دس " یعنی درس .

بابا بزرگم تعرف میکرد بردتت بیرون شماره پلاک ماشینش رو دیدی نشون دادی گفتی 3 و 6 . ( درست هم گفتی )

غروب هم قراره با خاله سمیه اینا بریم دریا . دیروز که باهاشون رفته بودیم بیرون خستم کردی از بس گفتی بغلم کن . اگه هم خودت راه میرفتی به همه چیز دست میزدی همش هم از همه عقب تر بودی .

الان هم که دارم برات مینویسم خوابیدی . خوب بخوابی گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)