نیکانیکا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

گل همیشه بهارم

هدیه روز مادر

1393/2/1 0:02
نویسنده : مامان
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . برات خیلی زوده که روز مادر رو درک کنی اما با توضیحاتی که من برات در این چند روزه دادم با اون درک بچه گونت یه چیزای دستت اومده . تلویزیون داشت در مورد حضرت فاطمه حرف میزد . منم با صدای بلند گفتم " یا زهرا کمکم کن تا مادر خوبی باشم " با تعجب نگاه کردی و گفتی " مامان به کی کمک کنه ؟ گفتم به من . گفتی به منم کمک کنه ؟ گفتم بله عزیزم به تو هم کمک کنه که دختر خوبی باشی ؟ یه چند ثانیه بدون حرف موندی دوباره گفتی " مامان همون خاله زهرا " راستش خیلی خندم گرفته بود اما بهت نخندیدم گفتم نه اما اسمش شبیه خاله زهراست . مثل همیشه اسم باباش رو هم پرسیدی اسم مامانش هم همین طور . ( کلاً با یکی که آشنا میشی یا در موردش صحبت میشه اسم پدر و مادرش و خواهر و برادرش هم میخوای بدونی ) . گفتم اسم مادرش خدیجه بود . گفتی همون عمه خدیجه ؟! سوالاتت با اون حالت بچگیت خیلی با مزه بود . خلاصه یه جورایی جوابت رو دادم لبخند

با هم رفته بودیم بیرون نون و یه سری چیز دیگه بخریم رسیدیم خونه داشتم تلفنی راجب به هدیه روز مادر با خاله صحبت میکردم بعد قطع کردن گفتم خووووووب دخترم تو واسه مامان چی خریدی ؟ یکم به اطرافت نگاه کردی گفتی من برات نون خریدم و یه چند چیز دیگه که خریده بودیم . گفتم نه اینا قبول نیست باید برای مامان هدیه بخری . دویدی توی اتاق با عروسکت اومدی گفتی اینم برات خریدم . عززززززززززیزم قربون مهربونیت نفسم . دوستت دارم . خیلی زیاد دوستت دارم .

 

 

پی نوشت : عزیز مرجان برات یه دسته گل خرید که بدی به من ، اومدی بوسم کردی و گفتی روزت مبارک و دادیش به من . اون لحظه که دسته گل رو دادی بهم خیلی خیلی حس مادر بودن داشتم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نیایش کوچولو
10 اردیبهشت 93 2:29
آرزوی قشنگی ست؛ داشتن ردپای تو کنار ردپای من بر دشت سپید پوشیده شده از برف؛ هنوز اما نه برف آمده و نه تو.... ممنون میشم به منم سر بزنین مطالبتونم باحاله وزیباست .با تبادل لینک هم موافقم. www.niyayesh-1.blogfa.com[گل به وبلاگ دختر گلتون سر زدم . دخترک گلتون تقریبا هم سن نیکای منه . خوشحالم از اشنایی شما