نیکانیکا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

گل همیشه بهارم

آقای رفتگر ناراحت میشه

1393/2/10 0:29
نویسنده : مامان
267 بازدید
اشتراک گذاری

اینکه همیشه ما شبا آشغال ها رو می بریم دم در بعدش چی میشه !؟ ، سطل آشغال های توی خیابون ، آشغال هایی که کنار خیابون ریخته ( مخصوصاٌ پوست شکلات ها آرام ) خیلی وقت ها مورد بحث من و تو بوده . منم در بین صحبت ها سعی کردم بهت بفهمونم که نباید آشغال توی خیابون ریخت و ...

یادمه وقتی بهت گفتم پوست شکلاتت رو توی خیابون نریز آقای رفتگر ناراحت میشه خیلی به فکر فرو رفتی . تا اینکه امروز وقتی سوار ماشین بودیم من سعی داشتم از لای شیشه نیمه باز ماشین پوست شکلاتت رو که خورده بودی و یه چند دقیقه توی مشتم مونده بود رو بندازم بیرون گفتی " مامان آقای رفتگر ناراحت میشه هااااا "  تازه متوجه کار اشتباهم شده بودم . وااااااااای چقدر بد میشه یه بچه اختلاف بین حرف و عمل بزرگترش رو ببینه . خیلی از کارم پشیمون شده بودم تنها چیزی که تونستم بهت بگم این بود : ببخشید دخترم مامان اشتباه کردم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نیایش کوچولو
14 اردیبهشت 93 15:52
مامان نیکاجون من لینکتون کردم.شما هم منو لینک کنین