نیکانیکا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

گل همیشه بهارم

تلخک

1392/11/6 23:25
نویسنده : مامان
275 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم برات مینویسم تو در خواب نازی . عزیزم چقدر خودم رو گناهکار دیدم وقتی برای ترکت از شیر از تلخک استفاده کردم . با شادی اومدی جی جی بخوری اما یه دفعه دیدی تلخه . گفتی مامان تلخه . پیراهنت رو عوض کن پیراهن زرد بپوش .این پیراهن تنگه . ( قبل از این پیرهن آخری که پوشیده بودم پیراهن زرد تنم بود قربون حواس جمت عزیزم ) خلاصه یکم لج کردی بعد خوابیدی . خیلی چیزا در مورد ترک شیر میدونستم که مثلاً باید کم کم ترک داد وعده قبل از خواب و بعد خواب باید آخرین وعده های ترک شیر باشه و ... اما واقعاً نمیشه کم کمی وجود نداره دائم در طول روز میخواستی الکی هم میک میزدی تا جایی که شاید به نیم ساعت هم میرسید .امشب خیلی مظلوم حرف میزدی میگفتی " یسنا جی جی میخوره " " بذار جی جی خوشمزه بشه بعد بخورم " میگفتی دوستت ندارم " خلاصه اینکه اشک من رو درآوردی بعد خوابیدی . عزیز دلم مامان رو ببخش . وقتی به 2 سال گذشته فکر میکنم که چجوری با اشتیاق تمام شیر میخوردی و به آرامش میرسیدی خیلی از کارم ناراحت میشم . وقتی یادم میاد در طول روز چندین بار میومدی و جی جی مامان رو بوس میکردی و میرفتی جگرم کباب میشه . امشب هم چند بار بوسیدی بعد خوابیدی .

دوستت دارم عزیزم

 

پی نوشت : راستی عزیزم بابا جون دیشب رفت . کاش پیشمون بود و کمکمون میکرد زودتر با این مسئله کنار بیایمناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فهيمه
12 بهمن 92 15:25
سلام سوده جان.يسناي گلت خوب باشه هميشه .ميدوني چيه عزيزم هر چي كه بچه بزرگتر ميشه وابستگيش بيشتر ميشه.به نظر من بايد يك سال و نيم شون كه ميشه از شير بگيرمشون.من به پارسا تا يك سال و نه ماهگي شير دادم بعد چون غذا نميخورد دكتر گفت از شير بگيرمش.و خيلي راحت پذيرفت.و پرهام رو هم تا همون يك سال و هفت ماهگي. [سلام دوست عزیز . بله منم توی یک کتابی خونده بودم در یک سال و نیمگی خیلی ترک شیر راحت تر انجام میشه تا دو سالگی اما انگار من بیشتر وابسته بودم به اینکه دخترم شیر بخوره باور کنید زمانی که تصمیم گرفتم ترکش بدم گریم گرفته بود ]